Zasady zamawiania, zakupu i wydawania posiłków
Szczęść Boże,
Zbliża się początek nowego roku szkolnego. Wzorem lat ubiegłych uczniowie SOSW będą mogli korzystać z posiłków wydawanych w stołówce szkolnej.
W załączeniu przesyłam "Zasady zamawiania, zakupu i wydawania posiłków dla uczniów i pracowników SOSW w Tarnowskich Górach", które obowiązują od 1 sierpnia 2021 roku.
Sposób zamawiania (za pośrednictwem poczty elektronicznej) oraz opłacania (po zakończeniu miesiąca) obiadów pozostaje bez zmiany w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Zgodnie z zasadami od 16 sierpnia 2021 za pośrednictwem poczty elektronicznej (posilki@edukacja-salezjanie.pl) można składać zamówienia "abonamentowe". Karty abonamentowe na obiady zamówione przed 28 sierpnia 2021 zostaną rozdane w dniu rozpoczęcia roku szkolnego przez wychowawców klas. Karty abonamentowe na obiady zamówione po 27 sierpnia 2021 będzie można odebrać w kasie Ośrodka od 2 września 2021.
Jednocześnie chcę poinformować, że możliwe jest zamówienie obiadów na wynos dla osób, które nie są uczniami lub pracownikami SOSW w cenie 12 zł za jeden posiłek.
Zamówienia na taki obiad można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej, wyłącznie na adres: catering@edukacja-salezjanie.pl.
Z poważaniem,
ks. Leszek Król
dyrektor naczelny
Zasady zamawiania, zakupu i wydawania posiłków - pobierz.....